Rozmawiamy

o reklamie, You Know

Od słowa do projektu
Lubimy mieć jasność co do celów, które wyznaczamy, bo błądzenie po ciemku do niczego nie prowadzi. Dlatego właśnie rozmawiamy o produktach, markach i pomysłach na biznes, które reprezentują nasi klienci. Dialog prowadzimy również z konsumentami, którzy nie są dla nas liczbami w Excelu, lecz fascynującym zbiorem indywidualności.
 
Uważamy także, że rozmowę należy prowadzić na odpowiednim poziomie i stąd nasza dbałość o jakość tego, co robimy. Przez obustronny szacunek, który procentuje.

To proste, You Know.

Od słowa do projektu
Lubimy mieć jasność co do celów, które wyznaczamy, bo błądzenie po ciemku do niczego nie prowadzi. Dlatego właśnie rozmawiamy o produktach, markach i pomysłach na biznes, które reprezentują nasi klienci. Dialog prowadzimy również z konsumentami, którzy nie są dla nas liczbami w Excelu, lecz fascynującym zbiorem indywidualności.
 
Uważamy także, że rozmowę należy prowadzić na odpowiednim poziomie i stąd nasza dbałość o jakość tego, co robimy. Przez obustronny szacunek, który procentuje.

To proste, You Know.

Telepatia nie istnieje.

Skąd wiemy, czego chcesz?

Brief to podstawa projektu
Robimy nieziemskie reklamy, ale na co dzień nie mamy (jeszcze) nadprzyrodzonych mocy. Nie umiemy czytać w myślach. Bez dobrze przygotowanego briefu nie stworzymy – a przynajmniej nie od razu – dobrego projektu. Brief jest dla nas przewodnikiem po Twojej marce i słownikiem jej wartości.

Dzięki niemu wiemy, jak jest postrzegana przez Twoich klientów, za co ją kochają i wybierają oraz jakie dostrzegają w niej mankamenty. Mówiąc krótko i zwięźle: bez briefu nie ma dialogu. Powiedz nam, co chcesz osiągnąć – sami tego nie zgadniemy. Pracujemy na bazie wiedzy, a nie domysłów.

Masz problem z wypełnieniem briefu?
Napisz do nas lub zadzwoń.

Brief to nie tylko słowa,

ale też wymierne korzyści

Dobry brief to:

kompendium
wiedzy o marce

brak kosztów wielu zmian oraz poprawek

szybki finisz
projektu

wysoka jakość i spójność komunikacji marki

Szczerze mówiąc…

Transparentność działań

Lubimy stawiać sprawy jasno
to dla nas podstawa partnerskich relacji (także wewnątrz agencji). Nie mamy nic do ukrycia, dlatego masz pełen wgląd nasz proces kreatywny oraz stosowane modele wycen.
Nie chowamy marży w innych kosztach – mówimy wprost co, jak i za ile tworzymy oraz jakie mamy możliwości ruchu. To proste, bo uczciwie.

Nasz wonder team.

Sprawdź, kim jesteśmy

Marta Marciniak

general manager

Z wykształcenia grafik po ASP, oraz specjalista ds. marketingu na tle psychologii społecznej (SWPS), z zamiłowania dyrektor zarządzający zespołu You Know. Finalny kontroler jakości projektów opuszczających mury agencji. Produkty drukowane darzy szczególną uwagą, dlatego projekt każdego czasopisma uzupełnia dbałością o odpowiedni papier, wysoką jakość druku i efekty uszlachetniające.

Dominik Królikowski

art director

Ponad 15 lat doświadczenia w pracy dziennikarskiej, z czego 10 w wydawnictwach custom publishing. Redaktor prowadzący m.in. „Diners Club Magazine”, „Mercedes-Benz magazine”, „Aktywnie po Zdrowie” (Carolina Medical Center), „Razem” (Bayer).

Michał Zawadzki

content designer & project manager
Ponad 10 lat doświadczenia w reklamie i custom publishing. Wszechstronnie uzdolniony autor makiet magazynów, publikacji reklamowych, książek oraz materiałów multimedialnych.

Nasz adres:

ul. Piekałkiewicza 7 lok. 50
00-710 Warszawa

Social links