Rozmawiamy
o reklamie, You Know
To proste, You Know.
To proste, You Know.
Telepatia nie istnieje.
Skąd wiemy, czego chcesz?
Dzięki niemu wiemy, jak jest postrzegana przez Twoich klientów, za co ją kochają i wybierają oraz jakie dostrzegają w niej mankamenty. Mówiąc krótko i zwięźle: bez briefu nie ma dialogu. Powiedz nam, co chcesz osiągnąć – sami tego nie zgadniemy. Pracujemy na bazie wiedzy, a nie domysłów.
Masz problem z wypełnieniem briefu?
Napisz do nas lub zadzwoń.
Brief to nie tylko słowa,
ale też wymierne korzyści
kompendium
wiedzy o marce
brak kosztów wielu zmian oraz poprawek
szybki finisz
projektu
wysoka jakość i spójność komunikacji marki
Szczerze mówiąc…
Transparentność działań
Nasz wonder team.
Sprawdź, kim jesteśmy
Marta Marciniak
general manager
Z wykształcenia grafik po ASP, oraz specjalista ds. marketingu na tle psychologii społecznej (SWPS), z zamiłowania dyrektor zarządzający zespołu You Know. Finalny kontroler jakości projektów opuszczających mury agencji. Produkty drukowane darzy szczególną uwagą, dlatego projekt każdego czasopisma uzupełnia dbałością o odpowiedni papier, wysoką jakość druku i efekty uszlachetniające.
Dominik Królikowski
art director
Ponad 10 lat doświadczenia w reklamie i custom publishing. Wszechstronnie uzdolniony autor makiet magazynów, publikacji reklamowych, książek oraz materiałów multimedialnych.
Michał Zawadzki
content designer & project manager
Ponad 15 lat doświadczenia w pracy dziennikarskiej, z czego 10 w wydawnictwach custom publishing. Redaktor prowadzący m.in. „Diners Club Magazine”, „Mercedes-Benz magazine”, „Aktywnie po Zdrowie” (Carolina Medical Center), „Razem” (Bayer).
Nasz adres:
ul. Piekałkiewicza 7 lok. 50
00-710 Warszawa