
Zarządzanie projektami reklamowymi: kluczowe metodologie
Projekty reklamowe to nie tylko wciągający proces kreatywny. Ich drugie oblicze to żmudna praca związana z organizacją pracy oraz przepływem informacji. Nie można tego pozostawić przypadkowi. W tym kontekście, istnienie solidnych metodologii zarządzania projektami...
Etapy budowy strony internetowej
Budowa strony internetowej to wieloetapowy i złożony proces, którego pomyślne przeprowadzenie od A do WWW wymaga uprzedniego przygotowania się w kilku dziedzinach. Czy chodzi o prosty landing page, czy złożony serwis ze sklepem, blogiem i usługami online, warto...
Walentynki – sprzedaż z miłością
Walentynki to jedno z tych świąt, które napędzają sprzedaż. W ostatnich latach w mniejszym stopniu niż zazwyczaj, ale to wciąż ważne wydarzenie w kalendarzu marketingowca. Aby skorzystać na walentynkowym wybuchu miłości, trzeba do reklamy podejść z uczuciem...W...
Social media – kto ich potrzebuje?
Bez względu na branżę, w której działasz, zawsze znajdzie się rozsądny powód, dlaczego Twoja marka potrzebuje mediów społecznościowych. I to nie po to, żeby publikować tam „śmieszne obrazki”, ale w celu prowadzenia skutecznego dialogu z klientami, który przekłada...
Pif-paf brief. Jak trafić w sedno
Najszybsi rewolwerowcy Dzikiego Zachodu mieli tę niezwykłą umiejętność, że w okamgnieniu potrafili przekazać „o co im chodzi”. Czasy są inne, zwyczaje również, jednak i dziś staramy się trafić – z pomysłem i w oczekiwania klienta. A że nie lubimy strzelać na ślepo,...
Custom publishing (wciąż) inspiruje
Plotki o śmierci słowa okazały się zdecydowanie przesadzone. Content wciąż decyduje o dynamice rynku reklamowego. Pismo obrazkowe jeszcze nie wyparło liter i nie zanosi się – mimo pesymistycznych wizji – żeby tak miało się stać. W dobie, w której króluje przekaz...
Nasz adres:
ul. Piekałkiewicza 7 lok. 50
00-710 Warszawa