landing page loterii
dla marki Xiaomi

Projekt serwisu WWW loterii promocyjnej marki Xiaomi
Stworzyliśmy projekt landing page oraz pozostałych materiałów graficznych na potrzeby loterii promującej nowy smartfon z serii Xiaomi 14T.
Strona loterii online oraz materiały promocyjne
Na zlecenie Grzegrzółka Loterie, jednego z liderów rynku loterii promocyjnych, opracowaliśmy projekt landing page oraz dodatkowe materiały graficzne. Przygotowaliśmy responsywny layout – osobne projekty dla desktop i mobile.
Loteria promocyjna towarzyszyła premierze smartfonów Xiaomi 14T w Polsce, a do wygrania były telefony, wakacje i wiele innych nagród.
Nasze działania i ich efekty:
- Projekt landing page
Wykorzystaliśmy dostarczony key visual, tworząc nowoczesny i angażujący layout. - Materiały graficzne
Zaprojektowaliśmy dodatkowe elementy promocyjne, dbając o spójność z wizerunkiem marki. - Kreatywne podejście
Stworzyliśmy dynamiczny i atrakcyjny design, który zwiększał zaangażowanie użytkowników. - Responsywny layout
Opracowaliśmy dedykowane wersje dla desktop i mobile, zapewniając optymalne doświadczenie użytkownika.
intuicyjny
interface
Przygotowany projekt landing page z formularzem zgłoszeniowym cechował się wygodą i prostotą użytkowania.
zgodność ze stylem marki
Stworzone layouty były w pełni zgodne z wytycznymi z brandbooka marki Xiaomi, a zarazem wprowadzały delikatne udoskonalenia.
czytelna
nawigacja
Pozytywne doświadczenia użytkowników związane z korzystaniem z landing page konkursu były na pierwszym miejscu podczas projektowania strony.
design w każdej skali
Zaprojektowaliśmy – zarówno dla urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych – ekrany informujące o pomyślnej rejestracji i wynikach loterii.

NASZE INNE REALIZACJE




















Nasz adres:
ul. Piekałkiewicza 7 lok. 50
00-710 Warszawa