landing page loterii

dla marki Xiaomi

Projekt serwisu WWW loterii promocyjnej marki Xiaomi

Stworzyliśmy projekt landing page oraz pozostałych materiałów graficznych na potrzeby loterii promującej nowy smartfon z serii Xiaomi 14T.

Strona loterii online oraz materiały promocyjne

Na zlecenie Grzegrzółka Loterie, jednego z liderów rynku loterii promocyjnych, opracowaliśmy projekt landing page oraz dodatkowe materiały graficzne. Przygotowaliśmy responsywny layout – osobne projekty dla desktop i mobile.

Loteria promocyjna towarzyszyła premierze smartfonów Xiaomi 14T w Polsce, a do wygrania były telefony, wakacje i wiele innych nagród.

Nasze działania i ich efekty:

  • Projekt landing page
    Wykorzystaliśmy dostarczony key visual, tworząc nowoczesny i angażujący layout.
  • Materiały graficzne
    Zaprojektowaliśmy dodatkowe elementy promocyjne, dbając o spójność z wizerunkiem marki.
  • Kreatywne podejście
    Stworzyliśmy dynamiczny i atrakcyjny design, który zwiększał zaangażowanie użytkowników.
  • Responsywny layout
    Opracowaliśmy dedykowane wersje dla desktop i mobile, zapewniając optymalne doświadczenie użytkownika.

intuicyjny
interface

Przygotowany projekt landing page z formularzem zgłoszeniowym cechował się wygodą i prostotą użytkowania.

zgodność ze stylem marki

Stworzone layouty były w pełni zgodne z wytycznymi z brandbooka marki Xiaomi, a zarazem wprowadzały delikatne udoskonalenia.

czytelna
nawigacja

Pozytywne doświadczenia użytkowników związane z korzystaniem z landing page konkursu były na pierwszym miejscu podczas projektowania strony.

design w każdej skali

Zaprojektowaliśmy – zarówno dla urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych – ekrany informujące o pomyślnej rejestracji i wynikach loterii.
You Know – pracownia architektoniczna Arteasen

Nasz adres:

ul. Piekałkiewicza 7 lok. 50
00-710 Warszawa

Social links