
5 błędów w działaniach reklamowych
Marzysz, żeby Twoja kampania narobiła szumu w sieci, a o marce mówili wszyscy? Brzmi świetnie! Ale zanim włączysz tryb „zrób to sam”, warto przyjrzeć się najczęstszym wpadkom, na które natrafiają odważni DIY-marketerzy. Zamiast uczyć się na kosztownych błędach,...
Skuteczna strategia marketingowa krok po kroku
W świecie, gdzie reklama otacza nas z każdej strony, a konkurencja nie śpi, skuteczna strategia marketingowa to nie luksus, lecz absolutna podstawa. Dlaczego? Bo to właśnie ona pozwala Twojej marce przebić się przez szum informacyjny, dotrzeć do właściwych...
Branding marki – nie tylko logotyp jest ważny
Branding to znacznie więcej niż projektowanie logo czy wybór kolorystyki – to kompleksowy proces budowania rozpoznawalnej i spójnej tożsamości marki, która przyciąga klientów, zdobywa ich zaufanie i generuje realne zyski.Droga do nowej lub odświeżonej identyfikacji...
Content marketing i SEO w 2025 roku – strategia sukcesu dla Twojej marki
Content marketing nie jest już dodatkiem, lecz fundamentem skutecznej komunikacji marki. W erze przesytu reklamowego liczy się nie tylko to, co mówisz, ale przede wszystkim – jaką realną wartość oferujesz odbiorcom. To właśnie przewaga marek, które inwestują w...
AI w marketingu i SEO – przyszłość agencji reklamowych
Sztuczna inteligencja w marketingu to już nie przyszłość, ale codzienność nowoczesnych agencji reklamowych. AI rewolucjonizuje content marketing, custom publishing, strategie SEO oraz analizę danych marketingowych. W 2025 roku narzędzia AI stają się nie tylko...
Zarządzanie projektami reklamowymi: kluczowe metodologie
Projekty reklamowe to nie tylko wciągający proces kreatywny. Ich drugie oblicze to żmudna praca związana z organizacją pracy oraz przepływem informacji. Nie można tego pozostawić przypadkowi. W tym kontekście, istnienie solidnych metodologii zarządzania projektami...
Etapy budowy strony internetowej
Budowa strony internetowej to wieloetapowy i złożony proces, którego pomyślne przeprowadzenie od A do WWW wymaga uprzedniego przygotowania się w kilku dziedzinach. Czy chodzi o prosty landing page, czy złożony serwis ze sklepem, blogiem i usługami online, warto...
Walentynki – sprzedaż z miłością
Walentynki to jedno z tych świąt, które napędzają sprzedaż. W ostatnich latach w mniejszym stopniu niż zazwyczaj, ale to wciąż ważne wydarzenie w kalendarzu marketingowca. Aby skorzystać na walentynkowym wybuchu miłości, trzeba do reklamy podejść z uczuciem...W...
Social media – kto ich potrzebuje?
Bez względu na branżę, w której działasz, zawsze znajdzie się rozsądny powód, dlaczego Twoja marka potrzebuje mediów społecznościowych. I to nie po to, żeby publikować tam „śmieszne obrazki”, ale w celu prowadzenia skutecznego dialogu z klientami, który przekłada...
Pif-paf brief. Jak trafić w sedno
Najszybsi rewolwerowcy Dzikiego Zachodu mieli tę niezwykłą umiejętność, że w okamgnieniu potrafili przekazać „o co im chodzi”. Czasy są inne, zwyczaje również, jednak i dziś staramy się trafić – z pomysłem i w oczekiwania klienta. A że nie lubimy strzelać na ślepo,...
Nasz adres:
ul. Piekałkiewicza 7 lok. 50
00-710 Warszawa









